Ékszer kérdések és válaszok

Tisztelt Vásárlónk!

Ezen az oldalon a gyakran hozzánk intézett kérdésekre kaphatnak választ.

 

Hogyan tudok olcsóbban vásárolni az Ékszerkirály webáruházban?

Számos lehetőség van arrra, hogy a weboldalon látható kiskereskedelmi árnál olcsóbban megvásárolja az ékszereket.

- Pontgyűjtő számla

Minden vásárlásért pontokat adunk, amit már a következő vásárlás során fel tud használni. Egy termék után járó pontok összege a termék adatlapján látható.

- Hírlevél feliratkozás

Amennyiben feliratkozik hírlevelünkre, 5% azonnali kedvezményben részesül. Figyelje a felbukkanó ablakot.

- Információk nyomonkövetése

Csatlakozzon Facebook, Instagram oldalunkhoz, illetve iratkozzon fel hírlevelünkre. Folyamatosan tájékoztatni fogjuk akcióinkról.

- Fizetés bankkártáyval

Amennyiben bankkártyával fizet a megrendelt termékek házhozszállítása féláron történik.

 

Hogy tudom személyes átvenni a megrendelt ékszert?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség a termékek személyes átvételére.

Milyen gyűrű méretet válasszak?

A gyűrűk méretének meghatározásához itt talál segítséget: https://www.ekszerkiraly.hu/gyuru_meretvalaszto

Fontos, hogy legalább kétszer mérje le az adott módszerrel az ujját, hogy elkerülje a rossz méretválasztást.

Amennyiben nem megfelelő méretet választott, természetesen ki tudjuk cserélni a gyűrűt.

Ebben az esetben vissza kell küldeni a címünkre a terméket és megírni e-mail-ben, hogy milyen méretet szeretne helyette.

Általában a beérkezéstől számított 2-5 munkanapon belül kézbesíti a futárszolgálat Önnek a csere terméket.

Csere esetén az egyetlen költség, amit fizetnie kell: az újbóli csomagküldés költsége: 1 590 Ft.

 

Mi a teendő, ha a terméket ki akarom cserélni?

Amennyiben a megvásárolt terméket más termékre, vagy más méretre szeretné cserélni, ezt megteheti a vásárlástól számított 30 naptári napig.

A csere menete az alábbi:

Visszaküldheti Ön is a csomagot és kérheti tőlünk a csomagcserét.

Amennyiben Ön küldi vissza számunkra a csomagot:

- Kérjük küldje vissza címünkre a nem megfelelő méretű terméket. A cím: Rapid Metal Kft (Ékszerkirály webáruház), 2800 Tatabánya, Szent Borbála tér 2.

- A csomagolásra legyen szíves írja rá a megrendelés számát.

Kérjük a kellemetlenségek elkerülése érdekében vegye figyelembe az alábbiakat:

       - Egyáltalán nem ajánljuk a postával való visszaküldést. Sajnos sok esetben nem kézbesítik, vagy nem kézbesítik időben a küldeményeket. Ezekért a problémákért sajnos mi nem tudunk felelősséget vállalni, illetve ha nem kézbesítik a küldeményt a fenti címre, sajnos nem áll módunkban elmenni érte a Postára.

- Kérjük írja meg e-mail-ben (info@ekszerkiraly.hu) a helyes méretet vagy a másik termék cikkszámát, amire szeretné, ha kicserélnénk a terméket.

- Amint visszaérkezik a termék, küldjük Önnek a helyes méretet. Ez általában 2-5 munkanapot vesz igénybe.

Amennyiben ugyanolyan terméket választ, csak más méretet az újbóli csomagküldésnek a költségét kell csupán fizetnie, mely 1 590 Ft + esetleges termék értékkülönbözet. Ezt az összeget utánvéttel kell fizetnie.

 

Amennyiben csomagcsere szolgáltatás keretében kéri tőlünk a cserét:

Kérjük írja meg nekünk e-mailben (info@ekszerkiraly.hu), hogy azt szeretné, hogy mi küldjünk futárt a csomagért. Az email-ben legyen szíves megírni, hogy milyen termékre cseréljük ki az Ön által visszaküldendő tételeket.

Kérjük készítse össze a csomagot, jól becsomagolva sérülésektől mentesen.

A GLS csomagszolgálat a következő napokban érkezik, átadja a csere csomagot és felveszi az Ön által összekészített csomagot.

A cimke, amit az Ön által összekészített csomagra kell ragasztania a csere csomagban, vagy a csomagra ragasztott zacskóban lesz megtalálható.

A csomagcsere szolgáltatás költsége: 3 900 Ft + az esetleges termék értékkülönbözet. Ezt az összeget utánvéttel kell fizetnie.

Amennyiben nem veszi át a csomagot bármilyen okból, a termék cseréje nem történik meg és a következő alkalommal a csomagcsere díját hozzáadjuk a költségekhez.

 

Hogy tudok feliratkozni az Ékszerkirály hírlevélre?

A termék bal oldali menüjében tud feliratkozni hírlevelünkre, illetve abban az esetben, ha fut az akció, a felugró ablakban is megadhatja adatait. Utóbbi esetben azonnali 5% azonnali kedvezményben részesül.

 

Hogyan tudom megállapítani, hogy az ezüst ékszer valóban ezüst?

Az összes ezüst ékszerünk a NEHITI által bevizsgált névjellel és fémjellel ellátott ezüst ékszer.

Bővebb információkat itt talál: https://www.ekszerkiraly.hu/ezust_informaciok

 

Mennyi a szállítási idő az Ékszerkirálynál?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink a lehető leghamarabb megkapják a megrendelét terméket.

A beérkező megrendeléseket azonnal, de legkésőbb 24 óráb belül feldolgozzuk abban az esetben, ha minden rendben van a megrendeléssel.

Amennyiben a megrendeléssel kapcsolatban mindent rendben találunk:

- Megtörtént a fizetés az előre fizetéses esetekben,

- A termék raktárkészleten van,

a szállítási határidő 1-2 munkanap (beleértve a kézbesítést is).

 

Mi a teendő, ha el szeretnék állni a vásárlástól?

Lehetősége van 14 napig indokolás nélkül elállni a vásárlástól, ami azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani.

Visszaküldheti Ön is a terméket, vagy kérheti, hogy mi szállíttassuk vissza futárszolgálattal.

Az elállás menete az alábbi:

Amennyiben Ön küldi vissza a terméket:

- Kérjük küldje vissza címünkre a nem használt terméket. A cím: Rapid Metal Kft (Ékszerkirály webáruház), 2800 Tatabánya, Szent Borbála tér 2. A visszaküldés módja bármi lehet (Posta, Futárszolgálat), a lényeg, hogy jusson vissza hozzánk.

Kérjük a kellemetlenségek elkerülése érdekében vegye figyelembe az alábbiakat:

       - Utánvétes csomagot sajnos nem tudunk átvenni     

       - Egyáltalán nem ajánljuk a postával való visszaküldést. Sajnos sok esetben nem kézbesítik, vagy nem kézbesítik időben a küldeményeket. Ezekért a problémákért sajnos mi nem tudunk felelősséget vállalni, illetve ha nem kézbesítik a küldeményt a fenti címre, sajnos nem áll módunkban elmenni érte a Postára.

- A csomagolásra legyen szíves írja rá a megrendelés számát a könnyebb azonosíthatóság érdekében.

- Írja meg e-mail-ben (info@ekszerkiraly.hu), hogy el szeretne állni a vásárlástól, illetve azt a bankszámlaszámot is, ahova szeretné, hogy visszautaljuk a vásárlás összegét. A bankkártyával a webes felületen kifizetett megrendelések összegét csak az adott bankkártyához tartozó bankszámlaszámra tudjuk visszautalni.

- Amint visszaérkezik a termék, lehetőség szerint azonnal visszautaljuk az összeget. Erre 14 nap áll rendelkezésre, de általában sokkal hamarabb megtörténik a tranzakció.

Amennyiben tőlünk kéri a csomag felvételét és visszaszállítását:

Kérjük készítse össze a csomagot, jól becsomagolva sérülésektől mentesen.

Kérjük írja meg számunkra (info@ekszerkiraly.hu), hogy azt szeretné, hogy mi szállíttassuk vissza a csomagot.

A GLS csomagszolgálat a következő napokban érkezni fog a csomagért kérjük a futárnak adja át az összekészített csomagot.

A szolgáltatás költsége 2 990 Ft, amit levonunk a visszafizetendő összegből.

Amennyiben nem adja át a csomagot a futárnak vagy bármilyen okból meghiúsul a csomag felvétel, a szolgáltatás költségét a következő alkalommal le kell vonjuk a visszatérítendő összegből.

 

A kellemetlenségek elkerülése érdekében szeretnénk felhívni a figyelmét az alábbiakra:

- Amennyiben Ön küldi vissza a terméket, Ön felel azért, hogy visszajusson hozzánk sérülésmentesen a csomag. Nem kézbesített, nem időben kézbesített, sérülten érkezett csomagokért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni. Sem csomagpontra, sem Postára nem áll módunkban elmenni a csomagért.

- Csak használat mentes terméket tudunk visszavenni, amennyiben a terméken bármilyen használat nyoma látszik, sajnos nem fogjuk tudni visszavásárolni, illetve csak csökkentett értéken.

- Minden terméket - az esetleges ajándék csomagolást (dobozt, ékszerzsákot stb.) - küldjön vissza, mert csak akkor tudjuk a teljes vételárat visszatéríteni. Amennyiben ez nem történik meg, a hiányzó termék vételárát, illetve a szállítási díjat le kell vonnunk.

- Amennyiben a teljes megrendelés egy részétől szeretne elállni, tehát pl. a megrendelt 2 termékből csak egy termékre nincs szüksége és szeretné, ha visszavásárolnánk, abban az esetben a megrendelés értékének módosítása úgy történik, mintha csak az Önnél maradt egy terméket rendelte volna, tehát pl. ha a 2 termék vásárlásával elérte az ingyenes csomagküldési értékhatárt és az egy termék ára nem éri el, akkor a rendeléshez hozzáadjuk a csomagküldési költséget és így fizetjük vissza a különbözetet.

 

Mi az a Pandora ékszer?

Kérjük olvassa el a Pandora ékszerekkel kapcsolatos írásunkat!

Viszonteladókat is kiszolgálnak?

Igen, nagykeresdés is vagyunk. Amennyiben szeretne az Ékszerkirály viszonteladója lenni, kérjük regisztráljon, majd egy e-mail-ben jelezze nekünk szándékát.