Ügyfélszolgálat: E-mail: info@ekszerkiraly.hu  | Facebook Messenger: 

Az elállás menete

Lehetősége van 14 napig indokolás nélkül elállni a vásárlástól, ami azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani.

A 14 naptári napot a csomag átvételének napjától a vásárló elállással kapcsolatos jelzéséig kell számítani.

Visszaküldheti Ön is a terméket, vagy kérheti, hogy mi szállíttassuk vissza futárszolgálattal.

Az elállás menete az alábbi:

Amennyiben Ön küldi vissza a terméket:

- Kérjük küldje vissza címünkre a nem használt terméket. A cím: Rapid Metal Kft (Ékszerkirály webáruház), 2800 Tatabánya, Szent Borbála tér 2. 

Kérjük a kellemetlenségek elkerülése érdekében vegye figyelembe az alábbiakat:

       - Utánvétes csomagot sajnos nem tudunk átvenni és csomagpontra, vagy Postára sem tudunk elmenni a csomagért.  

       - Nem ajánljuk a termék postai levélként történő visszaküldését. Sajnos sok esetben nem kézbesítik, vagy nem kézbesítik időben a küldeményeket. Ezekért a problémákért sajnos mi nem tudunk felelősséget vállalni, illetve ha nem kézbesítik a küldeményt a fenti címre, sajnos nem áll módunkban elmenni érte a Postára.

- A csomagolásra legyen szíves írja rá a megrendelés számát a könnyebb azonosíthatóság érdekében.

- Írja meg e-mail-ben (info@ekszerkiraly.hu), hogy el szeretne állni a vásárlástól, illetve azt a bankszámlaszámot is, ahova szeretné, hogy visszautaljuk a vásárlás összegét. A bankkártyával a webes felületen kifizetett megrendelések összegét csak az adott bankkártyához tartozó bankszámlaszámra tudjuk visszautalni.

- Amint visszaérkezik a termék, lehetőség szerint azonnal visszautaljuk az összeget. Erre 14 nap áll rendelkezésre, de általában sokkal hamarabb megtörténik a tranzakció.

Amennyiben tőlünk kéri a csomag felvételét és visszaszállítását:

Kérjük készítse össze a csomagot, jól becsomagolva sérülésektől mentesen.

Kérjük írja meg számunkra (info@ekszerkiraly.hu), hogy azt szeretné, hogy mi szállíttassuk vissza a csomagot.

A futárszolgálat a következő napokban érkezni fog a csomagért kérjük a futárnak adja át az összekészített csomagot.

A szolgáltatás költsége 3 890 Ft, amit levonunk a visszafizetendő összegből.

Amennyiben nem adja át a csomagot a futárnak vagy bármilyen okból meghiúsul a csomag felvétel, a szolgáltatás költségét a következő alkalommal le kell vonjuk a visszatérítendő összegből.

 

A kellemetlenségek elkerülése érdekében szeretnénk felhívni a figyelmét az alábbiakra:

- Amennyiben Ön küldi vissza a terméket, Ön felel azért, hogy visszajusson hozzánk sérülésmentesen a csomag. Nem kézbesített, nem időben kézbesített, sérülten érkezett csomagokért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni. Sem csomagpontra, sem Postára nem áll módunkban elmenni a csomagért.

- Lehetőség szerint visszaküldés előtt készítsen jó minőségű fotót a termékről a későbbi félreértések elkerülése érdekében. Abban az esetben, ha a termék nem ugyanolyan állapotban érkezik vissza hozzánk, ahogy azt Ön elküldte, ezzel tudja bizonyítani. Ellenkező esetben a mi általunk fellelt állapotot vesszük alapul. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben Ön küldi vissza a csomagot, a csomagszállítás során keletkezett problémákért is Ön a felelős.

- Csak használat mentes terméket tudunk visszavenni, amennyiben a terméken bármilyen használat nyoma látszik, sajnos nem fogjuk tudni visszavásárolni. Karórák esetében a fólia eltávolítása a karóráról, vagy annak szíjáról használatnak minősül.

- Minden terméket - az esetleges ajándék csomagolást (dobozt, ékszerzsákot stb.) - küldjön vissza, mert csak akkor tudjuk a teljes vételárat visszatéríteni. Amennyiben ez nem történik meg, a hiányzó termék vételárát, illetve a szállítási díjat le kell vonnunk, ugyanis ilyenkor úgy kell eljárni, mintha a vissza nem küldött terméket mi kiszállítottuk volna Önnek.

- Amennyiben a teljes megrendelés egy részétől szeretne elállni, tehát pl. a megrendelt 2 termékből csak egy termékre nincs szüksége és szeretné, ha visszavásárolnánk, abban az esetben a megrendelés értékének módosítása úgy történik, mintha csak az Önnél maradt egy terméket rendelte volna, tehát pl. ha a 2 termék vásárlásával elérte az ingyenes csomagküldési értékhatárt és az egy termék ára nem éri el, akkor a rendeléshez hozzáadjuk a vásárláskor érvényes csomagküldési költséget és így fizetjük vissza a különbözetet.